اخبارلرستان

نشست دانش آموزی نماز در مدرسه شاهد شهرستان سلسله برگزار شد

ّبه گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان لرستان، روز یک شنبه  بیست و نهم مهرماه، نشست دانش آموزی با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان در دبیرستان شاهد با سخنرانی استاد حجت الاسلام  صالحی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان سلسله برگزار شد.

حجت الاسلام صالحی با حضور در مدرسه شاهد در جمع دانش آموزان اظهار داشت: اسلحه ما معنویت است و هر چه بتوانیم برای نماز سرمایه گذاری کنیم ارزش دارد. نماز به تعبیر استاد قرائتی، تکرار نیست و در مثالی می فرماید، از راه دور کسی را نگاه می کنید که می خواهد چاهی را حفر کند. و خاک را بیرون می ریزد و شخصی که نگاه می کند فکر می کند تکرار است ولی با هر بیل خاکی که بیرون ریخته شود، چاه عمیق تر می شود.

وی در جمع مدیر و معلمان مدرسه بیان داشت: نماز قانون خداست، کسی که از نماز روی برگرداند، کارهای ناشایست انجام می دهد. کسی که با نماز است و به نماز توجه می کند چهره الهی می گیرد و کارهای خوب انجام می دهد، دین ما دین خوبی هاست و شما عزیزان دانش آموز با کمک و همکاری والدین خود به امر نماز از الان توجه کنید.

دبیر ستاد اقامه نماز اشاره کرد، که نماز ها را باید کامل و همراه با رعایت آداب بخوانیم بویژه رعایت نماز اول وقت بخصوص نماز صبح را نباید بگذاریم قضا شود.

در پایان جلسه سوالاتی مطرح و به کسانی که جواب صحیح دادند جوایزی اهدا شد.

نشست های دانش آموزی در دبیرستان شاهد شهرستان سلسله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا