اخبارقم

نشست هسته مرکزی یاوران نماز قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد  اقامه نماز قم، نشست هسته مرکزی یاوران نماز استان، صبح یکشنبه، بیست و نهم مهرماه، با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جلسه ضمن قدردانی از یاوران نماز استان در بازدید از نمازخانه مدارس و احصاء کاستی های موجود در سال تحصیلی گذشته گفت: با همکاری یاوران نماز بیش از یکصد بازدید از نمازخانه مدارس صورت گرفت و پیشنهادات در خصوص رفع کاستی های احتمالی به مدیران ابلاغ شد.

 وی در ادامه به پیگیری نیاز مدارس به فرش سجاده ای اشاره کرد و گفت: بیش از هزار از این فرش ها توسط خیرین تهیه و مابقی نیز توسط دیگر خیرین تهیه خواهد شد که انشالله در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست به تشریح انتظارات از یاوران نماز در بازدید از نمازخانه مدارس پرداخت و گفت: ارائه راهکار اجرایی و دیدگاه حمایتی بهترین نحوه حضور در مدارس است و همکاری مضاعف مدیران را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: گزارشات واصله از یاوران نماز را شخصاٌ تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین باقری کارشناس مرکز تخصصی نماز نیز در این نشست به تشریح آثار نماز پرداخت و گفت: آثار نماز را می توان به دو دسته دنیوی و اخروی تقسیم کرد.

وی در شریح آثار دنیوی نماز، صبر را از دستاورد های نماز برای بشر عنوان کرد و گفت: اقامه نماز صبوری فرد را در مواجهه با مشکلات و معضلات بالا خواهد برد.

اهداء ابلاغ یاوران نماز آخرین برنامه نشست هسته مرکزی یاوران نماز استان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا