اخبارخراسان شمالی

گردهمایی شهرداران استان خراسان شمالی با موضوع اجلاس سراسری نماز

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، روز بیست و نهم مهرماه، گردهمایی شهرداران شهرهای استان خراسان شمالی با موضوع اجلاس سراسری نماز با حضور امام جمعه شهرآشخانه، معاون استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آشخانه برگزار شد.

در ابتدا رجایی مدیر کل امور شهری و شهرداریهای استانداری با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان و عضویت شهرداری در سه کمیته پشتیبانی، فرهنگی و تبلیغات ستاد برگزاری اجلاس، از همه شهرداران خواست برنامه ریزی لازم برای فراهم کردن امکانات لازم و کمک به ستاد اقامه نماز در برگزاری این رویداد ملی را صورت دهند.

حجت الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز استان و دبیر استانی ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز ضمن تقدیر از توجه به مساله اجلاس و اختصاص وقت در این نشست به این موضوع، گزارشی از اقدامات صورت گرفته از اواسط اردیبهشت ماه تا امروز برای فراهم کردن مقدمات مادی و معنوی برپایی اجلاس ارائه کرد.

وی افزود: شهرداری ها در امور تبلیغات شهری و توجه دهی مردم به این اتفاق نورانی بسیار موثرند، فضا سازی محیطی، چاپ و نصب طرح های ترویجی نماز در میادین و مراکز اصلی شهر، تکمیل پروژه های نیمه تمام نمازخانه های بوستانها و افتتاح انها در ایام برگزاری اجلاس، نام گذاری میادین یا بلوار و خیابانی متناسب به نام «نماز» یا ایجاد نمادی نمازی در شهرها و… از جمله اقداماتی است که شهرداری ها متوانند برای اجرایی شدن شان برنامه ریزی کنند.

در پایان از طرف ستاد اقامه نماز استان کتاب «مسکن و شهر اسلامی» نوشته استاد قرائتی، به شهرداران تقدیم شد.

گردهمایی شهرداران استان خراسان شمالی با موضوع اجلاس سراسری نماز  گردهمایی شهرداران استان خراسان شمالی با موضوع اجلاس سراسری نماز  گردهمایی شهرداران استان خراسان شمالی با موضوع اجلاس سراسری نماز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا