اخبارقم

از محل برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز قم بازدید شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، مدیر ستاد اقامه نماز استان صبح یکشنبه، بیست و نهم مهرماه از سالن همایش امام خمینی(ره) فراجا که به عنوان محل برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز در نظر گرفته شده است بازدید کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا استان، بر لزوم اهتمام همه‌جانبه در برگزاری این اجلاس تاکید کرد و گفت: سطح اجلاس استانی قم همواره در سطح اجلاس سراسری نماز بوده است و از این رو می بایست با تمام توان در برگزاری این اجلاس برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور در ادامه به قرائت پیام یکی از مراجع تقلید به این اجلاس اشاره کرد و گفت: این اجلاس نهمین اجلاس نماز استان قم است.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد فضای نمازی در استان با برگزاری پیش اجلاس ها ویژه مخاطبین مختلف تاکید کرد و گفت: برگزاری پیش اجلاس ها، دوره ها و نشست های تخصصی موجب فضاسازی و بسترسازی برگزاری اجلاس استانی نماز خواهد بود.

حجت الاسلام عرب پور در ادامه به آمادگی ستاد اقامه نماز در برگزاری دوره های آموزشی ویژه همکاران و سربازان وظیفه اشاره کرد و افزود: ستاد اقامه نماز با همکاری مرکز تخصصی نماز آماده اعزام مبلغین و اساتید تخصصی نماز ویژه اقشار مختلف است که می توانیم این ظرفیت را در آموزش نیروهای انتظامی استان نیز به کار بگیریم.

لازم به ذکر است اجلاس استانی نماز قم با همکاری استانداری، ستاد اقامه نماز، فرماندهی نیروی انتظامی، صدا و سیما و شهرداری قم در سالن همایش های امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا