اخبارالبرز

کارگروه ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان البرز، کارگروه ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی استان البرز با حضور معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان کرج، بخشدار آسارا، مدیر ستاد اقامه نماز، نماینده حقوقی ستاداقامه نماز و سایر اعضاء در سالن جلسات ستاد اقامه نماز استان مورخ سی ام مهرماه برگزارشد.

در این جلسه در خصوص مشکلات و موانعی که مساجد و نمازخانه های بین راهی جهت خدمت رسانی به مردم و نمازگران دارند بررسی و راهکارهایی برای رفع این مشکلات ارائه شد.

حدادپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: با توجه به مسائلی که از گذشته گریبان گیر این اماکن است، با هم افزایی سایر ارگانها و دستگاههای متولی نسبت به رفع این موانع اقدام کرد.

رمضانی فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: استان البرز به دلیل موقعیت ویژه و استراتژیک مواصلاتی که دارد همواره پذیرای مسافران و نمازگرانی است که از سراسر کشور از این استان تردد می کنند و این امر نیازمند توجه جدی و ویژه به ساماندهی و بهسازی مساجد و نمازخانه های بین راهی می باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز نیز، گزارش مبسوطی از شکل گیری و نحوه ساماندهی مساجد بین راهی را تشریح کرد.

و در پایان این جلسه مصوباتی جهت ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی به تصویب رسید.

کارگروه ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی استان البرز برگزار شد کارگروه ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی استان البرز برگزار شد کارگروه ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی استان البرز برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا