اخبارهرمزگان

نشست کمیته فرهنگی نهمین اجلاس نماز استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی در نشست با کارشناسان فرهنگی که روز دوشنبه سی ام مهر برگزار شد، بر استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها و استعداد‌ها در جهت برگزاری نهمین اجلاس نماز هرمزگان تاکید کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان بر بهره گیری از امکانات و ابزار ها در انجام هرچه باشکوه تر نهمین اجلاس نماز استان که با موضوع “نماز نسل نو و رسالت ما” در سی ام آبان سال جاری در سالن همایش‌های گاز سرخون و قشم برگزار می شود اشاره کرد و گفت: امسال با استعانت از خداوند منان با توجه به عنوان اجلاس این رویداد مهم فرهنگی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون نشست‌های متعددی در جهت استفاده از دیدگاه‌های قشرهای مختلف جامعه تشکیل شده و نقطه نظرات بخش های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرارداده شده است.

وی یادآور شد شش کمیته به منظور استفاده از دیدگاه های علما، روحانیون، هنرمندان، دانش آموزان ، دانشگاهیان و سایر افراد جامعه تشکیل شده که کمیته ها با برگزاری جلسات و نشست های متلف و دعوت از افراد محتلف بویژه نخبگان و افراد خاص از دیدگاه ها و نظرات آن ها در برنامه ها و فعالیت های قبل از اجلاس استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی تصریح کرد: از مردادماه سال جاری تبلیغات اجلاس ارسال و فراخوان از طرف مختلف بویژه صدا و سیما، شبکه های اجتماعی، گروه ها، سمن ها و همچنین پایگاه های خبری اطلاع رسانی شده است وی ادامه داد در اجلاس امسال یکصد نفر از فعالان امر نماز، دانش آموزان، معلمان، هنرمندان، ائمه جماعات مدارس و ادارات و مساجد، هیات امنا مساجد، دانشجویان، اساتید نمازی دانشگاه، کارگران و … تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد: برگزاری نشست های نمازشناسی با حضور خانواده‌ها، دانش آموزان، دانشجویان، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به شبهات دینی، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، اجرای سرود از دیگر برنامه هایی است که قبل از برگزاری اجلاس نهم در بندرعباس و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی برگزاری اجلاس نماز را توسعه و ترویج فرهنگ نماز برای اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان و همچنین تقویت مبانی اعتقادی و دینی از طریق گسترش پیام ها و محتواهای نمازی عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا