اخبارتهران

اولین نشست ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با حضور ورزشکاران، جانبازان و توان یابان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، اولین نشست ترویج و توسعه فرهنگ نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهشتی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران و تعدادی از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های جانبازان، توان یابان و قهرمانان مسابقات پارالمپیکی از جمله ساره جوانمردی در تاریخ بیست و هشتم مهر ماه برگزار کرد.

ساره جوانمردی در مسابقات پارا المپیک ۲۰۲۴ بعد از پیروزی برحریفان با بوسیدن قرآن کریم و قرار دادن آن برپیشانی خود که تصاویر عملکرد آن بازتاب جهانی را به همراه داشت به همین منظور ستاد تفسیر قرآن کریم مکلف شد نسبت به اهدای هدایای از وی تقدیر به عمل آورد.

با آغاز نشست مدیر ستاد اقامه نماز استان دقایقی را نسبت به بیان شیوه های دعوت به نماز، آثار، آداب نماز و تاثیر نماز و معنویت در تقویت و افزایش توان جسمی و روانی مطالبی را بیان کرد.

وی گفت: معنویت به ویژه نماز راهبرد اساسی برای انسان برای اینکه بتواند قوت جسمی و قوت روانی و روحی پیدا بکند، که اگر انسان توان جسمی لازم و حتی معیشتی مناسب را می­ خواهد نسبت خودش را با معنویت باید مهیا کند.

بهشتی گفت: خداوند متعال ما را آفریده و در وجود ما از روحانیت خودش دمیده، اگر رنگ و بوی روحانی و معنوی در انسان ایجاد شود معیشت و زندگی روزمره مناسبی را خواهد داشت.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که نماز را از انسان بگیرد، نماز که ذکر حقیقی خداوند متعال است، لذا یک مومن حقیقی باید ارتباطش را با آسمان، یک ارتباط مناسبی را اتخاذ کند، خداوند دستور داده که انسان موکلف است که این تشکر از او و ارتباط او با آسمان در قالب و  چهار چوب نماز باشد، هر چقدر نماز درست و حسابی­ و مناسب ت­ر باشد تاثیرات آن در زندگی روزمره افزایش خواهد یافت.

اولین نشست ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با حضور ورزشگاران ، جانبازان و توان یاباناولین نشست ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با حضور ورزشگاران ، جانبازان و توان یاباناولین نشست ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با حضور ورزشگاران ، جانبازان و توان یاباناولین نشست ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با حضور ورزشگاران ، جانبازان و توان یابان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا