اخبارکردستان

برگزاری جلسه توجیهی آموزشی دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان کردستان

رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری: نماز یک امر الهی است که نیاز به بخشنامه و نظام های روتین اداری ندارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، سی ام مهر ماه، جلسه توجیهی آموزشی دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان کردستان با حضور عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران کل امور اجتماعی و امور مالی استانداری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا اکبر عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت های معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و همکاران و تقدیر از تلاش‌های دبیران شهرستانها به تشریح اهداف جلسه پرداخت و اظهار داشت: تمرکز ستاد اقامه نماز بر روی توسعه و ترویج امر نماز در مدارس،دانشگاه‌ها و ادارات و… است و برای دستیابی به این امربه همراهی و همدلی همه بخش ها از جمله استانداری، فرمانداری‌ها و دبیران شورای اقامه نماز شهرستانها نیازمندیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود حدود انتظارات را از دبیران شورای اقامه نماز شهرستانها با اولویت اجرای مفاد بخشنامه ۱۵ بندی وزیر کشور، اولویت وزارت آموزش و پرورش در بحث توسعه و ترویج امر نماز در مدارس، نظارت بر عملکرد دستگاه ها بویژه دستگاه‌های مسئول مراکز رفاهی بین راهی حوزه جغرافیایی شهرستان، معرفی اعضای هیات ارزیابی سال ۱۴۰۳، لزوم بارگزاری به موقع و مستندات اقدامات نمازی فرمانداری ها و سایر دستگاه‌های اجرایی حوزه شهرستان در زمان بازگشایی سامانه سجاده، تقویت تعاملات بین بخشی، ارائه گزارشات عملکردی فصلی، تشکیل منظم جلسات شورای اقامه نماز شهرستان و…تاکید تعیین کرد.

در ادامه رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ستاد اقامه نماز استان و دبیران شورای اقامه نماز شهرستانها، اظهار داشت: نماز یک امر الهی است که نیاز به بخشنامه و نظام های روتین اداری ندارد.با این دیدگاه انتظار این است تا دبیران شورای اقامه نماز با توجه به رسالت کاری و ماموریت محوله، بیش از پیش تلاش نمایند و نقش مطالبه گری واقعی را در ارتباط با مجریان ایفا کند و از هیچ تلاشی در راستای توسعه و ترویج امر نماز بویژه در مدارس کوتاهی نکنند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود در اهمیت نقش آموزش و پرورش بعنوان یک دستگاه مهم و تاثیر گذار در امر آگاهی بخشی و هدایت گری، با بیان مصداق های الگوی پذیری دانش آموزان از مربیان و معلمان خود را مورد اشاره قرار داد.

در ادامه سایر حاضرین سوالات و نکته نظرات خود را بیان و مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز نیز به صورت تخصصی و عملیاتی مطالب مورد نظر را ارائه، تبیین و تشریح کردند.

برگزاری جلسه توجیهی آموزشی دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان کردستان برگزاری جلسه توجیهی آموزشی دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان کردستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا