اخبارخراسان جنوبی

اجلاس نماز منطقه پدافند هوایی شرق کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی، اجلاسیه نماز منطقه پدافند هوایی شرق کشور با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، فرماندهان و جمعی از دانش آموختگان و خانواده ها، در روز سی ام مهر ماه برگزار شد.

در این اجلاس که مسئولین و خانواده های آنان حضور داشتند گزارشی از فعالیت ها حوزه نمازدر این فرماندهی توسط مسئول عقیدتی سیاسی ارائه شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استاناز مسئولین سیاسی عقیدتی، فرماندهان که زمینه جذب نسل نو را در برنامه ها بخصوص در برنامه های نمازجماعت فراهم کردند تشکر کرد و افزود: باید کاری کنیم که این علاقه و این انسی که پدید آمده به یک امر اعتقادی و باور دینی تبدیل شود.

کمیلی  با اشاره به آیات و روایات افزود: نماز وسیله رسیدن به قرب الهی است و باید بدانیم نماز یک واجب الهی است کاری کنیم که ارزش های نماز در زندگی انسان ها پدید آید و وقتی نمازت تمام شد باید در همه حال یاد خدا را فراموش نکنیم یعنی زندگی با یاد خدا و کار برای خدا باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یادآور شد: ستاد اقامه نماز آمادگی دارد در مجموعه مسکونی خانواده ها دوره های آموزشی نماز و خانواده، پاسخ به پرسش های نماز و همکاری در برگزاری مسابقات نماز همراهی و همکاری کند.

در ادامه جلسه از همه  فعالین نماز و مسجد و توسعه فرهنگ نورانی نماز تقدیر به عمل آمد.

اجلاس نماز منطقه پدافند هوایی شرق کشوربرگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا