اخبارتهران

سومین جلسه دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان های استان تهران در شهر ری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، سومین جلسه نشست دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان های استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهشتی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول امور شهرستان های استان تهران و جمعی از دبیران شهرستان ها به میزبانی ستاد اقامه نماز شهرستان ری در تاریخ بیست و نهم مهرماه در  محل سالن جلسات شیخ صدوق (ره) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیران شهرستان ها گزارشی از وضعیت و فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با فرهنگ ترویج اقامه نماز مطالبی را بیان کردند.

در ادامه مدیر ستاد اقامه نماز ضمن تشکر از فعالیت های  دبیران شهرستان ها گفت: شورای اقامه نماز شهرستان ها بایستی حداقل هر سه ماه یک بار برگزار و مصوبات جلسات تا نتیجه نهایی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: از بین ائمه جماعاتی که توانایی تدریس را دارند در شهرستان ها شناسایی تا نسبت به توانمند سازی آنها دوره ای برگزار گردد تا بتوان در مدارس و ادرات به عنوان مبلغ معارف نماز پاسخگوی سئوالات و شبهات دانش آموزان و کارکنان ادارات باشند.

بهشتی با تاکید بر اجرای برنامه های ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرستان ها افزود : از جمله کارها و فعالیت های  ترویج فرهنگ نماز در شهرستان ها که بازتاب زیادی را به همراه خواهد داشت اجرای برنامه های نمازی  مشترک در بین دو یا چند شهرستان  به طور هم زمان است که باید از قبل هماهنگی ها و پیش بینی های لازم انجام شود.

در پایان جلسه مقرر شد، دبیران شهرستان ها لیستی از رابطین ادارات خود را تا بیست آبان ماه به دفتر اقامه نماز استان ارسال کنند.

سومین جلسه نشست دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان های استان تهران در شهر ریسومین جلسه نشست دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان های استان تهران در شهر ریسومین جلسه نشست دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان های استان تهران در شهر ریسومین جلسه نشست دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان های استان تهران در شهر ری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا