اخبارالبرز

شورای اقامه نماز شهرستان فردیس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان البرز، شورای اقامه نماز شهرستان فردیس با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، کارشناس برنامه ریزی ، نظارت و ارزیابی ستاد استان، دبیر نماز شهرستان و سایر اعضای شورای اقامه نماز در فرمانداری فردیس مورخ سی ام مهرماه برگزار شد.

ابتدا قربانی دبیر نماز شهرستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرستان، موضوعات این جلسه را بیان کرد.

سپس حسینی امام جمعه شهرستان فردیس سخنانی در خصوص لزوم اقامه نماز جماعت و آثار و برکات این نعمت الهی بیان کرد و گفت: راس و قله تمام کارها نماز می باشد و اگر نماز به درستی اقامه شود بقیه کارها بطور منظم انجام می پذیرد.

معدنی پور کارشناس ستاد اقامه نماز استان ضمن بیان گزیده ای از نامه استاد قرائتی به رئیس جمهور که در خصوص نماز، افزود: یکی از مهم ترین برنامه هایی که پیش زمینه اجرای سایر برنامه های نماز در دستگاهها می باشد تشکیل شورای اقامه نماز است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن اجلاس سراسری نماز با موضوع”نماز نسل نو و رسالت ما”و لزوم برگزاری اجلاس استانی ضروری است، پیش اجلاس شهرستانی با حمایت و همکاری تمام دستگاههای اجرایی شهرستان به طور مطلوب و شایسته برگزار گردد.

نوری فرماندار فردیس در پایان با جمع بندی موضوعات مطرح شده ضمن درخواست از تمام دستگاهها برای پیش برد اهداف توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خصوص در مدارس مواردی را مطرح کردند تا به عنوان مصوبات این شورای اقامه نماز لحاظ گردد.

شورای اقامه نماز شهرستان فردیس برگزار شدشورای اقامه نماز شهرستان فردیس برگزار شد شورای اقامه نماز شهرستان فردیس برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا