اخبارکرمان

نماز وحدت بخش ادارات شهرستان رفسنجان در اداره تربیت بدنی شهرستان اقامه شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز کرمان، نماز وحدت بخش ادارات شهرستان رفسنجان روز دوشنبه  سی ام مهر ماه به میزبانی اداره ورزش و جوانان و با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر،فرمانده نیروی انتظامی ، دبیر ستاد اقامه نماز و دیگر ادارات در سالن ورزشی جنب آن اداره برگزار شد.

پس از اقامه نماز ظهر و عصر رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین گزارشی از وضعیت نماز اداره ارائه داد و سپس حجت الاسلام حسینی به ایراد سخن پرداخت.

دبیر ستاد اقامه نمازشهرستان با بیان اینکه باید به جسم رسید و ورزش کرد گفت: جسم در اختیار روح است و روح سوار بر جسم است و یک روز جسم روح  را ترک می کند و وارد عالم برزخ می شود تا به روز حساب برسد.

وی بیان کرد: دنیا جای عمل است و هر آنچه در این دنیا شما انجام می دهید در آخرت برداشت می کنید پس بهتر است به دستورات الهی عمل کنیم تا در نهایت سر بلند باشیم.

حجت اسلام حسینی با ذکر مثالی بحث نماز را اینگونه شرح داد که نماز مانند رادار است و تا مادامی که خود، خانواده و آشنایان در این رادار الهی قرار داریم خطری تهدید نمی کند و اگر خطری هم باشد آنرا دفع می کند.

حسینی گفت: اسلام به ورزش اهمیت قائل شده است مخصوصا به ورزش هایی نظیر اسب سواری، شنا و تیر اندازی که هم برای خود شخص  و هم برای اسلام مفید هستند.

اقامه نماز وحدت بخش ادارات شهرستان رفسنجان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا