اخبارخراسان رضوی

شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه ای خراسان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه ای خراسان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز ، مدیر عامل شرکت و دیگر اعضا سه شنبه یکم آبان ماه تشکیل شد.

در ابتدا جلسه دبیر شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه ای خراسان از اقدامات انجام شده در راستای تحقق تفاهم نامه، مواردی از جلسات آموزشی جشن تکلیف اقامه نماز در مراکز و ارتباط موثر روحانیون مستقر در این مجموعه ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی پس از گزارش کوتاه دبیر شورای اقامه نماز اظهار داشت: مجموعه وزارت نیرو زیر ساخت های خوبی را برای توسعه، ترویج فرهنگ نماز و معارف دینی فراهم ساخت و استان خراسان نیز در این امر موفق است.

وی گفت: باید با نگاه به تفاهم نامه جدید اقداماتی با رویکرد نسل نو برنامه های جذاب مانند شناسایی فرزندان پرسنل که علاقه مند به امور علمی هستند که از این ظرفیت در جهت حضور فعال در فراخوان های علمی، هنری نماز و قرآن دارند تشویق و همچنین در نشست های با آنان توسط طلاب جوان با آشنا به ذائقه نسل نو گفتمان هایی بر ابعاد مباحث اعتقادی اسرار‌ و آداب نماز فراهم گردد.

سبحانی نیا ادامه داد: مسابقات کتابخوانی که در گذشته با ارائه یک کتاب انجام می‌گرفت را می توان بر اساس نیاز مخاطب، کتاب هایی را معرفی کرد که افراد براساس علاقه و نیاز آن را انتخاب کرده و در شکل ارزیابی هم میتوان از آنان خواست که این کتاب کدام مطلب و در کدام صفحه برای شما جذاب و جالب است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی افزود: داشتن روحانی ثابت در جهت ارتباط و تأمل بیشتر بین خانواده ها لازم است که باید فراهم گردد و از فضاهای جدید ارتباطی که مورد علاقه جوانان می باشد نیز باید استفاده و سرمایه گذاری کرد

سپس در ادامه مدیر عامل شرکت برق خراسان ضمن تشکر یادآور شد: فعالیت های هدفمند و موثر دینی علاوه بر ارزش های الهی یک سرمایه گذاری تربیتی بلند مدت است لذا دوستان با تلاش و تامل بیشتر باید برنامه ریزی نمایند.

در پایان این جلسه تفاهم نامه بومی ۱۴۰۳ امضا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا