اخبارتهران

جلسه شورای اقامه نماز و آیین معارفه دبیر جدید ستاد اقامه نماز شهرستان فیروز کوه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، آیین معارفه دبیر جدید ستاد اقامه نماز شهرستان فیروزکوه با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهشتی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول امور شهرستان های استان تهران و فرماندار و اعضای شورای اقامه نماز شهرستان فیروزکوه در سالن جلسات فرمانداری در تاریخ بیست و نهم مهر ماه برگزار شد.

در این نشست همزمان با برگزاری آیین معارفه دبیر جدید ، جلسه شورای اقامه نماز  شهرستان فیروزکوه نیز برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در این جلسه با تاکید بر برگزاری جلسات شورای اقامه نماز شهرستان گفت: با برگزاری منظم و مستمر و پیگیری مصوبات جلسات شورای اقامه نماز، بر بهبود وضعیت ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرستان فیروزکوه  می تواند تاثیر فراوانی را به همراه داشته باشد.

وی گفت: دکتر سالاریه از اعضای هیات علمی دانشگاه و فردی که مورد شناس رئسای ادارات و روحانیت معظم هستند، انسانی که در عرصه جهادگری سرشناس هستند و می توانند با میدان داری در شهرستان امر نماز را گسترش دهند. لازم است فعالیت های ایشان با شناسایی ظرفیت ها و بهره مندی از ظرفیت ها در راستای پیام های رهبری معظم به اجلاس های نماز و قوانین موضوعه در توسعه و ترویج نماز باشد.

بهشتی گفت: از جمله عوامل تاثیر گذار در بحث نماز در ادارات و آموزش و پرورش، اجرایی شدن تفاهم نامه ها و اسناد بالادستی و آیین نامه هیئت محترم وزیران و همچنین پیام های مقام معظم رهبری به اجلاس های نماز است  که راهگشای توسعه و ترویج فرهنگ  اقامه نماز در جامعه را  به همراه دارد.

جلسه شورای اقامه نماز و آیین معارفه دبیر جدید ستاد اقامه نماز شهرستان فیروز کوهجلسه شورای اقامه نماز و آیین معارفه دبیر جدید ستاد اقامه نماز شهرستان فیروز کوه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا