اخبارکردستان

از شرکت پتروشیمی کردستان بازدید شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: باید با توجه به مسئولیت ها و امکاناتی که در‌اختیار داریم به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، دوم آبان ماه بازدید مشترکی از سوی مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان و معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از شرکت پتروشیمی کردستان انجام گرفت.

در این بازدید جلسه ای با حضور رئیس مجتمع پتروشیمی، معاونین، مدیر حراست، معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز برگزار شد.

محمد رضا اصغری رئیس مجتمع پتروشیمی استان در بیان نیازهای معنوی کارگران و پرسنل و بویژه خانواده آنها به برنامه ریزی های فرهنگی در این ارتباط اشاره کرد و گفت: ما به مناسبت های مختلف دینی و ملی ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع نماز خصوصا در ماه مبارک رمضان با حضور خانواده کارگران و پرسنل اداری اجرا می کنیم و معتقد هستیم که این برنامه ها باید متنوع و بیش از پیش افزایش یابند.

در ادامه عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیر و مجموعه عوامل شرکت با اشاره به اهمیت نماز در مکان های کارگری گفت: نماز یک پناهگاه است و آثار نماز در گفتار، رفتار و کردار نمایان می شود.

مدیر ستاد اقانماز استان گفت: باید با توجه به مسئولیت ها و امکاناتی که در‌اختیار داریم به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز کمک کنیم.

وی بر اجرای دوره های آموزشی برای کارگران و کارکنان و دعوت فرزندان به نماز برای خانواده های کارکنان با بهره گیری از مدرسین مرکز تخصصی نماز قم تاکید کرد و افزود: برای اینکه والدین بتوانند فرزندان خود را با نماز مانوس کنند باید مهارت هایی بیاموزند و فرهنگ سازی شود.

عظیمی همچنین بر اجرای برنامه هایی از جمله جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان،برگزاری مسابقات فرهنگی نمازی مانند صحیح خوانی نماز،اذان، کتابخوانی و… تاکید کرد.

در ادامه مدیران و رؤسای بخش های مختلف شرکت، نکته نظرات خود را بیان و بر ضرورت اجرای برنامه های معنوی برای خانواده ها تاکید کردند .
در پایان از نمازخانه بازدید بعمل آمد و نماز جماعت اقامه شد.

بازدید از شرکت پتروشیمی کردستان بازدید از شرکت پتروشیمی کردستان بازدید از شرکت پتروشیمی کردستان بازدید از شرکت پتروشیمی کردستان بازدید از شرکت پتروشیمی کردستان بازدید از شرکت پتروشیمی کردستان بازدید از شرکت پتروشیمی کردستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا