اخبارمرکزی

جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

مسوول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی: جامعه دانشگاهی می توانند در ترویج فرهنگ اقامه نماز و ارزش های دینی از سایر مردم تاثیرگذارتر باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان مرکزی، جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک  در خصوص راهکارهای ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه ها و جذب جوانان به نماز و رفع مشکلات موجود به ویژه فضای مساجد و نمازخانه های واحدهای دانشگاهی روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه، با حضور مرتضی قاسمی رئیس دانشگاه آزاد، حجت الاسلام ظرافت مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه و اعضا شورا در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار شد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در جلسه شورای اقامه نماز این دانشگاه با توجه به اهمیت آیات و روایات در خصوص فریضه نماز، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا با عمق بخشی به مسائل، به نتایج بهتری برسیم، از این رو تدوین راهبرد برای رفع مشکلات در حوزه نماز ضروری است.

حجت الاسلام ظرافت در ادامه سخنان خود در جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: جامعه دانشگاهی می توانند در ترویج فرهنگ اقامه نماز و ارزش های دینی از سایر مردم تاثیرگذارتر باشند.

حجت الاسلام ظرافت در ادامه ضمن بیان تاثیر فردی و اجتماعی فریضه نماز، گفت: حضور مسئولین و مدیران در نماز جماعت نقاط قوتی برای رونق بخشی امر واجب نماز جماعت است و در واحدها و مراکز دانشگاهی نسبت به ترویج و توسعه نماز و حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان در نماز جماعت با شیوه های مختلف دعوت به نماز اقدام کنند.

مرتضی قاسمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت نماز، بیان کرد: نسبت به برنامه ریزی مناسب برای اجرایی کردن هر چه مطلوب تر آیین نامه ها و دستورالعمل های ستاد اقامه نماز و برنامه های مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام لازم صورت گیرد و اهتمام ویژه در امر اقامه نماز جماعت در واحدها و مراکز دانشگاهی استان را داشته باشید.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام فاضلی، دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی و واحد اراک، ضمن تشکر از همکاری و تعامل مسئولین دانشگاه، گزارشی از عملکرد حوزه اقامه نماز واحدهای استان ارائه داد و از واحدهای فعال منتخب طبق ارزیابی به عمل آمده تجلیل گردید.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای اقامه نماز دانشگاه آززاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک صورت پذیرفت راهکارهای ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه ها و جذب جوانان به نماز و رفع مشکلات موجود به ویژه فضای مساجد و نمازخانه ها بررسی شد.

جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا