اخبارسمنان

همایش «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» در شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد

این همایش با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان سمنان از خبرگزاری شرکت سهامی آب منطقه ای استان، همایش «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» در شرکت آب منطقه‌ای سمنان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین مدیر ستاد اقامه نماز استان و رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، رئیس پارک نوآوری و فناوری وزارت نفت در سالن همایش شرکت آب منطقه ای سمنان؛ روز پنجشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بر ضرورت جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: باید واقعیت‌ها گفته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شمس‌الدین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری داشته است و باید این دستاوردها به‌خوبی برای همگان و به‌ویژه نسل جوان بیان شود افزود: باید با برنامه‌ریزی درست در راستای معرفت افزایی، بصیرت افزایی و آگاهی نسل جدید گام برداشت.

وی با بیان اینکه باید واقعیت‌ها گفته شود و حرف حق باید به گوش همه برسد تصریح کرد: اگر این آگاهی‌بخشی در زمان مناسب انجام شود جلوی بسیاری از افت‌ها و خطرات گرفته می‌شود.

شمس الدین تاکید کرد : اقامه فریضه نماز از اوایل شروع مبارزات انقلابی تاثیر مثبت و خوبی داشته است. پیوند مبارزان انقلابی با مسجد و نماز با برگزاری جلسات در زمان انقلاب و حتی پایگاه اصلی کمک به رزمندگان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به وضوع قابل مشاهده است.

مدیر ستاد استان در همایش ایران استوار ۴۴ سال افتخار بیان کرد : در جمهوری اسلامی ایران چه پیش از پیروزی و مبارزات انقلاب سال ۵۷ و چه پس از پیروزی آن و تشکیل جمهوری اسلامی ایران در کنار مساجد، نمازگزاران و امامان جماعت نقشی بسیار زیادی در پیشبرد اهداف انقلاب داشت و اگر کارکرد مساجد نبود، انقلاب به مشکلاتی زیادی برخورد می کرد.

وی گفت : اقامه فریضه نماز جدا از امر واجب بودن می تواند مشکلات اساسی و بخصوصی را در سطح افراد، خانواده، جامعه، کشور رفع نماید.

همایش «ایران استوار، 44 سال افتخار»

گرد آورنده
شرکت سهامی آب منطقه ای استان سمنان
منبع
شرکت سهامی آب منطقه ای استان سمنان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا