آذربایجان شرقیاخبار

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری فجر تا فجر استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری فجر تا فجر با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان، حجت الاسلام صابر کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد، آقای بیابانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲، آقای اولاد عبداللهی مشاور مدیر کل و سایر مسئولین، روز سه شنبه بیست سوم اسفند ماه برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک خدمت مهمانان و برگزیدگان جشنواره با بیان اهمیت جشنواره، گفت: این جشنواره ها فرصت خوبیست تا آثار و استعداد ها کشف شده و در مسیر اعتلای مکتب اسلام مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرد.

وی با اشاره به آثار ارسالی در زمینه های مختلف، افزود: ما باید در تمام زمینه ها کار کنیم و مسائل معنوی، اعتقادی و معارف اهلبیت را هنرمندانه به مخاطبان برسانیم، که در این زمینه ایت الله جوادی آملی می گوید اگر در این زمان خدا پیامبری مبعوث کند حتما معجزه آن هنر خواهد بود.

در پایان از زحمات شرکت کنندگان در جشنواره تشکر و قدردانی شد و از برگزیدگان با لوح سپاس و هدیه نقدی تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری فجر تا فجر استان آذربایجان شرقیتجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری فجر تا فجر استان آذربایجان شرقیتجلیل از برگزیدگان جشنواره سراسری فجر تا فجر استان آذربایجان شرقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا