اخبارایلام

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با استاندار

در راستای ارائه گزارش عملکرد سال 1401 و تعیین نماینده استانداری در ارزیابی سال 1401، مدیر ستاد اقامه نماز با استان ایلام دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان ایلام، فیض اله رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با حسن بهرام نیا استاندار ایلام در روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار رضایتی گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز استان ایلام در سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد و گفت: خوشبختانه ستاد اقامه نماز استان در سال ۱۴۰۱ طی یک برنامه منظم و هماهنگ با ستاد مرکز برنامه‌های خود را پیش برده و از ابتدای سال ۱۴۰۱ با فرارسیدن هر مناسبت، برنامه‌های مختص روز را اجرا نموده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نشست‌های متعدد نماز در سطح ادارات و مساجد استان برگزار شده است. ادارات استان طبق توافق نامه مرکزی ملزم به برگزاری دوره‌های آموزشی و ضمن خدمت بوده‌اند و جدا بر آن ستاد اقامه نماز با استفاده از ظرفیت مدرسین بومی و همچنین مدرسین تخصصی قم، دوره‌های متعدد و مفیدی را در طول سال برگزار کرده است.

رضایتی اشاره کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ ارزیابی مربوط به سال قبل انجام و در آن عملکرد ستاد اقامه نماز هریک از ادارات و دانشگاه‌های استان به صورت دقیق و با حضور هیئت ارزیابی متشکل از سه عضو ستاد اقامه نماز، نماینده استانداری، نماینده امام جمعه، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده منتخب دستگاه‌های استان انجام شد و طی آن جایگاه و امتیاز هر دستگاه مشخص و به استانداری و سازمان مدیریت اعلام شده است. در خصوص ارزیابی سال ۱۴۰۱ نیز هریک از دستگاه‌های عضو هیئت ارزیابی نماینده خود جهت ارزیابی را معرفی کرده‌اند و استانداری نیز باید یک نماینده جهت ارزیابی دستگاه‌های استان معرفی نماید.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام ضمن تشکر از مدیر و کارکنان ستاد اقامه نماز در خصوص عملکرد سال گذشته، با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۱ ستاد اقامه نماز گفت: اجلاس نماز در سال گذشته به صورت باشکوه برگزار شد و همچنین مصوبات شورای اقامه نماز بخوبی پیگیری و اجرا شده است. تاکید من در اولین جلسه شورای اقامه نماز سال گذشته این بود که نمازخانه هر اداره باید از دفتر مدیر منظم‌تر و پاکیزه‌تر باشد و همین امر نیز با تلاش شما و سایر مدیران محقق شد.

استاندار ایلام در خصوص فرآیند ارزیابی سال ۱۴۰۱ ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی گفت: علی اصغر خدیو مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری بعنوان نماینده استانداری در ارزیابی ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان معرفی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا