اخبارچهارمحال و بختیاری

نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری اقامه می شود

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز استان در گفتگو با روابط عمومی ستاد گفت: مراسم نماز عید سعید فطر از ساعت ۶:۴۵ دقیقه و با قرائت دعا و نیایش و ذکرهای روز عید آغار و راس ساعت ۷:۳۰ نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مجاورت مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اقامه خواهد شد.

وی افزود: از طرف سازمان اتوبوسرانی شهرکرد و حومه ایاب و ذهاب نمازگزاران از ساعت ۶:۰۰ صبح روز عید سعید فطر از سراسر نقاط شهر انجام خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی خاطر نشان کرد: با همکاری پلیس راهور چهارمحال و بختیاری محدودیت‌ های ترافیکی در اطراف محل برگزاری نماز عید سعید فطر اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: از عموم نمازگزاران محترم تقاضا مندیم مهر و زیرانداز همراه خود داشته باشند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه گفت: صندوق‌ های کمیته امداد و بهزیستی استان نیز به منظور جمع آوری زکات فطره در محل برگزاری نماز آماده شده است.

وی در پایان اظهار کرد: نماز عید در همه شهرستان‌ها و روستاهای استان نیز برپا می‌شود که در شهرستان‌ها از سوی ائمه جمعه و در روستاها توسط ائمه جماعات برپا خواهد شد.

نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه اقامه می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا