اخبارکرمان

حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در برنامه تلویزیونی سیمای راهبران

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمان، حجت الاسلام عربپور  مدیر ستاد اقامه نماز استان با شرکت در برنامه سیمای راهبران که از شبکه استانی مرکز کرمان پخش می گردد طی سخنانی به اهمیت و آداب سفر پرداخت.

وی گفت: مهمترین چیزی که برای مسافر در هنگام سفر لازم است صبر و حوصله زیاد است و در سایه صبر سختی های سفر آسان می گردد و نشاط برای خود و همراهیان به همراه دارد.

وی گفت:بر اساس فرموده امیرامومنین حضرت علی  (ع) انسان در سفر به پنج مسأله شامل اندوه زدایی، درآمد زدایی، دانش افزایی، ادب آموزی و پیدا کردن یاران با شخصیت،عالم و مؤمن دست می یابد.

حجت الاسلام عربپور در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت توجه مسافر به واجبات دین بخصوص نماز اشاره کرد و گفت: مسافر باید به گونه ای برنامه ریزی نماید که نماز های خود را به موقع و در مکان مناسب اقامه کند.

وی در همین راستا یاد آور شد که: رانندگان محترم نقلیه عمومی می بایست بر اساس تعهد دینی و مقررات ابلاغی در اولین فرصت ممکن در توقفگاه ها و مجتمع های رفاهی برای نماز توقف نموده و این فرصت را برای مسافرین فراهم کنن و از تأخیر نماز تا آخر وقت پرهیز نمایند.

عربپور همچنین تشریح کرد: در صورتی که مسافرین از راننده ای به خاطر تأخیر نماز شکایت داشته باشند می توانند شکایت خود را به سازمانها و نهادهای مربوطه اعلام و قطعا پیگیری خواهد شد.

حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان در برنامه تلویزیونی سیمای راهبران

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا