اخبارایلام

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با مدیر ستاد اقامه نماز دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به همراه حجت الاسلام و المسلمین کریمی و عدالجبار سلیمانی دبیر ستاد اقامه نماز این دستگاه با حضور در دفتر ستاد اقامه نماز استان ایلام با فیض اله رضایتی مدیر ستاد استان در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار رضایتی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: توفیق ما خدمت به نماز است. این یک نعمت بزرگ است که می‌توانیم به نماز و ترویج فرهنگ نورانی آن خدمت کنیم. هرکس به نوبه خود وظیفه دارد که نماز را که به عنوان ستون دین معرفی می‌شود گسترش دهد و ما در اینجا این افتخار را داریم که سرباز نماز باشیم.

وی افزود: بنیاد شهید به عنوان یک نهاد ارزشی و دارای فرهنگ غنی ایثار و شهادت، یکی از فرهنگ‌سازان نماز و ترویج دهنده این فریضه الهی می‌باشد. در سال ۱۴۰۱ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان توانست با کسب یک نمره عالی در ارزیابی ستاد اقامه نماز، عنوان شایسته تقدیر ویژه را کسب نماید.

اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: فرهنگ نماز با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است. ما در بنیاد شهید خود را موظف می‌دانیم که ترویج دهنده این فرهنگ نورانی باشیم. بنیاد شهید همیشه در راس امور است و در ترویج نماز نیز باید همینگونه باشد.

وی افزود: ستاد اقامه نماز این بنیاد همواره تلاش کرده است که توافق‌نامه های فی مابین را بصورت کامل و دقیق اجرا کند و این امر با تلاش و زحمات شورای اقامه نماز ما تحقق یافته است.

در پایان اسدی با اهدای لوح و هدیه‌ای از زحمات مدیر و کارکنان ستاد اقامه نماز استان ایلام تقدیر کرد.مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با مدیر ستاد اقامه نماز دیدار کرد

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با مدیر ستاد اقامه نماز دیدار کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا