اخبارتهران

مدیر تامین اجتماعی شرق تهران با مدیر ستاد اقامه نماز استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، دیدار و گفتگوی  مدیر و دبیر اقامه نماز تامین اجتماعی شرق تهران با مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران حجت الاسلام و المسلمین نور محمد پور در تاریخ سی ام فروردین در دفتر استان تهران برگزار گردید.

در این دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران گفت: با برنامه ریزی مناسب برای اجرایی کردن هر چه بهتر تفاهم نامه ها و برنامه ریزی های مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز می تواند تاثیرات خوبی را در بین کارکنان در بر داشته باشد.

وی در ادامه گفت: یکی از مواردی که می تواند کارکنان را به حضور در نماز جماعت ترغیب نماید، حضور مدیر مجموعه در صف اول نماز جماعت می باشد، که باعث انگیزه برای دیگر همکاران را در بر دارد.

در ادامه  مدیر تامین اجتماعی شرق تهران نسبت به ارائه گزارشی از برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی، دینی پرداخت و گفت: نماز جماعت در  ۱۸ اداره شعب شرق تهران به صورت مستمر بر گزار می گردد و دارای امام جماعت  هستند و در بین دو نماز توسط امام جماعت سخنرانی در رابطه با پرسش و پاسخ و مسائل دینی صورت می گیرد.

وی در ادامه گفت: برنامه های متنوع فرهنگی، دینی و مسابقات کتابخوانی را برای کارکنان و خانواد های آنها در طول سال در برنامه ها داریم که در حال اجرا می باشد.

دیدار مدیر تامین اجتماعی شرق تهراندیدار مدیر تامین اجتماعی شرق تهران

دیدار مدیر تامین اجتماعی شرق تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا