اخبارمرکزی

نماز عید سعید فطر در استان مرکزی اقامه شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان مرکزی، نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک در مصلی بیت المقدس اراک با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی استان مرکزی برگزار شد.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ‌شنبه دوم اردیبهشت در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار شهر اراک در مصلی بیت‌المقدس برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: در ماه رمضان همگان برای رسیدن به قرب الهی تلاش کردند و با دعا و نیایش و روزه داری خود را برای ادامه مسیر آماده کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بر حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: این ماه با عظمت دستاوردهای معنوی فراوانی داشته که باید مراقب باشیم با ورود به روزمرگی های زندگی آن را از دست ندهیم و همچنان در مسیر ارزش های دینی، اسلامی، معنوی و … گام برداریم.

وی امید به الطاف الهی را یکی از شاخصه‌های فرد مؤمن دانست و ادامه داد: اساس عالم وجود بر محوریت توحید و شرک انحراف از توحید بنا شده است و بندگی و عبادت حضرت حق اولین درس توحید است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به برکت امام راحل، رهبری، شهدا و سیره اهل‌بیت(ع) راه درست را انتخاب و مقتدرانه در این مسیر حرکت می‌کند، ضرورت رفع نواقص و کمبودها برای توسعه و پیشرفت بیشتر را مورد تأکید قرار داد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم این استان در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشته و در راه احیای آرمان‌های اهل بیت(ع) نقش آفرین بوده‌اند.

 

نماز عید سعید فطر در استان مرکزی

نماز عید سعید فطر در استان مرکزی

نماز عید سعید فطر در استان مرکزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا