اخبارخراسان رضوی

تقدیر از مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در راستای خدمت رسانی در ایام نوروز ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استانداری از مدیرستاد اقامه نماز استان تقدیر کرد.

قائم مقام ستاد خدمات سفر استانداری خراسان رضوی از حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان که در ایام نوروز ۱۴۰۲ در ارائه خدمت به زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) پیش قدم بودید قدردانی و تشکر کرد.

 

متن لوح تقدیر:

 

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا

دبیر محترم ستاد اقامه نماز استان و عضو کمیته ی فرهنگی اجتماعی

 

باری دیگر شهر مشهد شهر امام مهربانیها شاهد موج خروشان مشتاقان زیارت مضجع نورانی رضوی بود  و در تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت و قرآن مشهد الرضا علیه السلام برای میزبانی از زائران بارگاه منور امام هشتم(ع) مهیا شد.

حضور خیل گسترده زائران از هر اقلیم و ملیتی و با هر گویش و زبانی خود پیام آور ایجاد تمدن نوین اسلامی با سرمشق گرفتن از هجرت تاریخی و تمدن ساز حضرت رضا علیه السلام است.

درخشش مردم مهمان نواز مشهدی در میزبانی از زائران با محوریت مساجد، هیئات مذهبی و تشکلهای مردمی، همراهی رئیس جمهور محترم و وزرای دولت مردمی ارتقاء کمی و کیفی عملکرد نهادها و دستگاههای اجرایی و خدماتی در حوزه های مختلف رویکرد اجرایی و عملیاتی با راه اندازی قرارگاه مرکزی خدمت رسانی به زائران نوروزی و تقویت انسجام تشکیلاتی گوشه ای از تلاشهای صورت گرفته در میزبانی از زائران عزیز در سطح استان خراسان رضوی بویژه مشهدالرضا علیه السلام بوده است.

چنین دستاوردی بدون تردید مرهون خدمات و زحمات همه کسانی است که خود را خادم امام رضا علیه السلام می دانند.

لذا از شما همکار محترم که مشتاقانه و در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ در ارائه خدمت به زائران بارگاه امام رئوف علیه السلام پیش قدم بودید و میزبانی شایسته ای را فراهم آوردید

 تشکر و حق شناسی دارم.

امید است در پناه عنایات حضرت احدیت و ائمه هدی علیهم السلام و حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام در افق میزبانی کریمانه از زائران رضوی در فرصت ارزشمند انقلاب اسلامی و دوره راهبری حکیمانه رهبر بزرگوار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی بیش از گذشته توفیق خدمت داشته باشید.

                                                             حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد

                                                                        معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت

                                                             و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استانداری خراسان رضوی

تقدیر از مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در راستای خدمت رسانی در ایام نوروز 1402 به زائرین امام هشتم(ع)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا