آذربایجان غربی

اعلام آمادگی شهرداری ارومیه برای انجام برنامه های نمازی

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان غربی، جلسه بررسی برنامه ها و مفاد تفاهم نامه فی مابین شهرداری ارومیه و ستاد اقامه نماز استان با حضور حجت الاسلام پناهی، سرپرست ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام و المسلمین راعی، مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه و سایر کارشناسان هر دو دستگاه در روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت ماه و در محل ستاد اقامه نماز استان برگزار گردید.

حجت الاسلام راعی پس از تبریک انتصاب سرپرست جدید ستاد، از تشکیل شدن مجموعه شهرداری از ۳۵ اداره شامل: آتش نشانی، مدیریت پسماند، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، فناوری اطلاعات، امر به معروف و نهی از منکر و … خبر داد و گفت: در مجموع این ادارات روزانه ۳۵ نماز جماعت برگزار میشود. علاوه بر این در برخی از بخش ها مانند پایانه ، آتش نشانی و .. روزانه دو الی سه وعده نماز جماعت اقامه میشود.

وی افزود: شهرداری ارومیه در سال جدید در تلاش است تا با همکاری ستاد اقامه نماز استان، بر انجام مفاد و امور نمازی منعقد ذر تفاهم نامه و همچنین سایر برنامه ها  اهتمام ورزد.

حجت الاسلام پناهی گفت: توجه به برنامه های نمازی و در راس آن، خود نماز باید در دستور کار ادارات قرار گیرد. همچنین استفاده و عمل به سفارشات مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در اجلاس های نماز، علی الخصوص جوان گرایی ائمه جماعت در ادارات، از موارد مهمی هست که در دستور کار قرار گرفتن آن خالی از لطف نیست.

جلسه بین شهرداری ارومیه و ستاد اقامه نماز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا