اخبارایلام

مدیر ستاد اقامه نماز استان با رئیس دانشگاه ایلام دیدار کرد

فیض‌اله رضایتی در راستای برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برگزار دوره‌های نماز و مهدویت با رئیس و معاونین دانشگاه ملی ایلام دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان ایلام فیض اله رضایتی بهمراه کارشناسان نظارت و ارزیابی،فرهنگی و روابط عمومی با حضور در دانشگاه ایلام با طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام ضمن عرض خیر مقدم، به ظرفیت دانشگاه درخصوص اقدامات نمازی اشاره کرد و گفت: دانشگاه با وجود اساتید و دانشجویان مخلص و متعدد، ظرفیت عظیمی را در خصوص مسائل فرهنگی و نمازی دارا است. اما این باعث نمی‌شود که ما از فرهنگ سازی و کار در مسائل فرهنگی غافل شویم. در اینجا ما وظیفه پرورش و آموزش دانشجویان را داریم و باید تلاش کنیم که خط فکری این عزیزان را بصورت درست و هدفمند شکل دهیم.

وی افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه نماز در نظر گرفته شده است. در هفته آینده یک دوره مناظره فرهنگی با موضوع نماز برگزار خواهد شد که در آن دانشجویان و اساتید حضور خواهند شد.

رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام ضمن تشکر از زحمات رئیس و کارکنان این دانشگاه اظهار کرد: بحمدالله دانشگاه همواره یکی از پیشروان امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز بوده است. این مهم قطعا با زحمات رئیس و کارکنان این مجموعه محقق شده است و اجر اخروی آن است که نصیب انسان خواهد شد.

رضایتی افزود: انتظار ما این است که زحمات شما ادامه دار باشد. برگزاری دوره‌های نماز و نشست‌های دانشجویی اهمیت بسیاری دارد. در این خصوص اساتید تخصصی از طرف ستاد اقامه نماز استان تأمین خواهد شد و دانشگاه می‌تواند با اطمینان خاطر در برگزاری دوره‌ها و نشست‌ها اقدام کند.

در پایان مدیر ستاد اقامه نماز استان با اهدای لوحی از زحمات علی‌محمدی رئیس دانشگاه و صادق پورمسیری دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه ایلام تقدیر کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با رئیس دانشگاه ملی استان دیدار کرد مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با رئیس دانشگاه ملی استان دیدار کردمدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با رئیس دانشگاه ملی استان دیدار کرد مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با رئیس دانشگاه ملی استان دیدار کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا