اخبارایلام

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان ایلام، فیض اله رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان با رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار طاهری به نقش نماز در سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: سلامت معنوی منجر به سلامت جامعه خواهد بود. هر جامعه‌ای که در راستای سلامت معنوی خود تلاش کند در تمامی معیارها مثبت عمل خواهد کرد و نقاط منفی خود را به صفر خواهد رساند.

وی افزود: غفلت از نماز و آموزش‌های فرهنگی موجب خسران و سوق دادن جامعه به سمت فساد و سرنگونی است. از این رو ما باید همه در جایگاهی که داریم در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز تلاش کنیم.

رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام از زحمات مدیرکل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز تشکر کرد و گفت: اعمال ما وابسته به نماز است. ما اگر تمامی اعمال شایسته دنیا را انجام دهیم اما به نماز توجه نکنیم هیچ چیزی در نامه اعمال خود حمل نخواهیم کرد.

وی افزود: خوشبختانه اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با حمایت مدیرکل و تلاش کارکنان مخلص و متعهد خود همواره یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر ترویج نماز و احکام الهی بوده است و در ادامه نیز همکار و همیار ستاد اقامه نماز در این راستا خواهد بود.

در پایان رضایتی به دوره‌های آموزش نماز اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام می‌تواند با برگزاری دوره‌های شیوه‌های دعوت به نماز ویژه مادران تحت پوشش خود، قدم بزرگی در راستای توسعه و ترویج این فرهنگ انسان ساز بردارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا