تقدیر معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی
استاندار و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در آیین تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر از ستاد اقامه نماز خراسان شمالی بعنوان دستگاه فعال و برتر در ایام نوروز تقدیر کردند
به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، عصر روز ۲۰ فروردین ماه در آیین تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر، از ستاد اقامه نماز استان بعنوان دستگاه برتر و خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور، استاندار و سایر اعضاء ستاد تجلیل شد.
در این آیین، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور با بیان اینکه فعالیت ستاد خدمات سفر فقط به ایام نوروز محدود نخواهد بود؛ بلکه از ظرفیتهای آن در همه روزهای سال بهرهگیری خواهد شد، افزود: خدماتی که بهوسیله این ستاد ارائه میشود، حاصل ماهها فعالیت و همافزایی دستگاههای اجرایی است که باید از تجارب این ستاد در تمام ایام سال برای ارائه خدمات بهتر به مسافران استفاده شود.
علیاصغر شالبافیان ضمن تقدیر از ستاد اقامه نماز کشور در خصوص پیگیریهای لازم در خصوص ارتقاء وضعیت نمازخانه های راه های مواصلاتی در تمامی استانها، اظهار کرد: اگر اقدامات هماهنگ دستگاههای اجرایی نبود این نتیجه حاصل نمیشد و خوشبختانه خراسان شمالی در حوزه نمازخانه های بین راهی و ارائه خدمات معنوی به مسافرین و زائرین حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) از وضعیت خوبی برخوردار است.
در ادامه محمدرضا حسیننژاد، استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت های ستاد اقامه نماز استان در حوزه نمازخانه های بین راهی در ایام نوروز اظهار کرد: با پیگیری ها و بازدیدهای ستاد اقامه نماز استان و همچنین حضور فعال و موثر در کارگروه خدمات سفر استان بعنوان مسئول کمیته نظارت بر نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی استان، بخش زیادی از مشکلات نمازخانه مجتمع های بین راهی استان برطرف گردید که امیدواریم در آینده نزدیک تمامی کمبودهای این مجتمع های خدماتی و رفاهی مرتفع گردد تا میزبان خوبی برای زائرین و مسافرین باشیم.
حسیننژاد در پایان ضمن تقدیر از مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، افزود: راه اندازی سامانه راهنماز ابتکار ارزشمندی بود که به همت ستاد اقامه نماز فعال شد و ظرفیت بسیار خوبی برای رصد لحظه ای و جامع وضعیت اماکن اقامه نماز جاده های استان فراهم گردید.