
به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، محمد علی آقالر کارشناس روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان روز یکشنبه دهم فروردین ماه از مجتمع های خدماتی و رفاهی محور اصفهان_کاشان بازدید و وضعیت آنها را مورد ارزیابی قرار داد.
در این بازدید وضعیت نمازخانه های خواهران و برادران مورد ارزیابی قرار گرفته و نکات لازم جهت ارتقای سطح کیفی به مسئولین مجتمع های بین راهی تذکر داده شد.
شش مجتمع خدماتی و رفاهی هشت بهشت، ولی عصر، سپاهان پردیس کویر، مهستان نقش جهان، سپاهان پارسه و کیمیا مورد بررسی قرار گرفتند و تذکرات لازم به مسئولین مجتمع اعلام شد تا در راستای رفاه مسافران، نمازخانه ها و سرویس های این مجامع بین راهی به بهترین نحو ممکن ارائه خدامات بدهند و از نظافت مطلوب برخوردار باشند.
کارشناس روابط عمومی به بیان اهمیت اقامه نماز برای مسئولین مراکز بین راهی اشاره کرد و افزود: حضور میهمانان در استان موجب افتخار است لذا جهت ارتقای سطح کیفی و خدمات بهتر به مسافران، اقامه نماز اول وقت و پخش اذان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز را در اولویت خود قرار دهید.
محمد علی آقالر بیان داشت: بازدید از مجتمع های بین راهی هر روز در استان اصفهان و در مسیرهای مختلف انجام می شود و مجتمع های خدماتی و رفاهی مورد ارزیابی قرار داده می شوند لذا توجه خود در امتیاز گیری مطلوب بیشتر کنید.
وی ادامه داد و گفت: به لطف الهی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی مجتمع های بین راهی استان اصفهان، با توجه به بازدیدهای انجام شده، از نظافت مطلوب برخوردار هستند و این امر موجب خشنودی ما می باشد.
کارشناس روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان وضعیت مجتمع بین راهی مهستان نقش جهان را از دیگر مجتمع ها بهتر و مجتمع سپاهان پارسه را ضعیف ترین مجتمع خواند.
لازم به ذکر است از مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها پلیس راه اصفهان_شاهین شهر و ستاد خدمات بین راهی مسافرین نوروزی در این روز بازدید شد و تذکرات لازم جهت رفاه حال مسافرین نیز به مسئولین مربوطه ابلاغ شد.